Працівники Укрзалізниці знаходять і повертають власникам 68% речей, забутих у поїздах під час мандрівки. За перше півріччя 2023 року пасажири 4880 разів звертались до контактного центру Укрзалізниці з проханнями знайти загублені речі.
Розповідає Інформатор з посиланням на “Укрзалізницю”.
«Наші «найулюбленіші» випадки — це забуті номерні знаки для автомобіля, церковна шапка, дитячий горщик, медичний корсет, кінна амуніція, капи для зубів, апарат для вирощування насіння і — на першому місці — чорний підрясник з пачкою чіпсів зі сметаною та зеленню», – кажуть залізничників.
Звісно, найчастіше наші пасажири забувають у поїздах менш екзотичні речі: гаманці, телефони, зарядні пристрої, ноутбуки, документи, годинники, прикраси всіх кольорів та розмірів, та ключі. Перед завершенням мандрівки та виходом з поїзда ми радимо перевірити та перерахувати всі обручки, горщики та капи, які можна було випадково залишити в поїзді.
А якщо вже так сталося, що ви загубили в нашому поїзді дуже важливу для вас річ – не хвилюйтесь, опишіть її за формою, або звертайтесь до контакт-центру Укрзалізниці за номером 0 800 503 111, залишайте повідомлення через форму зворотного звʼязку в застосунку, пишіть нам у Apple Messages, Telegram, Viber чи Facebook Messenger.
Раніше Інформатор повідомляв, що НАБУ проводить обшуки в керівництва “Укрзалізниці”. Також ми писали, що криворіжанки вже можуть купити квитки на жіночі вагони.
Читайте нас у Facebook, Telegram та Viber
Стали свідком надзвичайних ситуацій у Кривому Розі, пишіть нам у Facebook.
Олена Шевченко