Інформатор Кривий Ріг

ЖИТТЯ

Що робити, якщо відмовили у безкоштовному лікуванні

Серед соціальних гарантій, які надає держава, є безкоштовні медичні послуги. Але інколи стається так, що медики прозоро натякають хворому про необхідність зробити “благодійний внесок у фонд лікарні” чи своїм рахунком придбати витратні матеріали для лікування. Що робити у таких випадках?

Як повідомляє Інформатор з посиланням на видання “На пенсії” алгоритм дій наступний:

  1. Звернутися за роз’ясненнями до головного лікаря медичного закладу чи до органів охорони здоров’я місцевої влади.
  2. Якщо там не розв’язали проблеми, треба написати скаргу до НСЗУ. У скарзі вказати наступні дані:
  • Прізвище, ім’я та по батькові пацієнта, дата народження.

  • Дату події.

  • Правильну назву лікарні.

  • Посаду, прізвище, ім’я та по батькові особи, яка вимагала оплату за медпослуги та ліки.

  • Деталі ситуації, що сталася. Наприклад: вимога грошей за операцію, чи придбання ліків, відмова у виписці електронного рецепта на «Доступні ліки», вимагання сплати “благодійного внеску”

  • Суму грошей, яку довелося витратити або вимагали. За наявності додайте копії чеків на ліки або медичні послуги, які довелося сплатити.

  • Номер свого телефону.

Подати скаргу в НСЗУ можна

  • за телефоном «гарячої лінії» НСЗУ 16-77;

  • на сайті НСЗУ;
  • надіславши листа електронною поштою info@nszu.gov.ua або звичайною поштою (проспект Степана Бандери , 19, м. Київ, 04073).

Строк розглядання скарги 30 днів, але частіше вкладаються у 10.

Раніше Інформатор писав про те, хто в Україні може отримувати знеболювальні ліки безкоштовно. Також повідомлялося про те, що до переліку доступних ліків включили ще 32 препарати.

Читайте нас у FacebookTelegram та Viber 

Стали свідком надзвичайних ситуацій у Кривому Розі, пишіть нам у Facebook

Альона Свірідова

Нагору