Серед соціальних гарантій, які надає держава, є безкоштовні медичні послуги. Але інколи стається так, що медики прозоро натякають хворому про необхідність зробити “благодійний внесок у фонд лікарні” чи своїм рахунком придбати витратні матеріали для лікування. Що робити у таких випадках?
Як повідомляє Інформатор з посиланням на видання “На пенсії” алгоритм дій наступний:
- Звернутися за роз’ясненнями до головного лікаря медичного закладу чи до органів охорони здоров’я місцевої влади.
- Якщо там не розв’язали проблеми, треба написати скаргу до НСЗУ. У скарзі вказати наступні дані:
-
Прізвище, ім’я та по батькові пацієнта, дата народження.
-
Дату події.
-
Правильну назву лікарні.
-
Посаду, прізвище, ім’я та по батькові особи, яка вимагала оплату за медпослуги та ліки.
-
Деталі ситуації, що сталася. Наприклад: вимога грошей за операцію, чи придбання ліків, відмова у виписці електронного рецепта на «Доступні ліки», вимагання сплати “благодійного внеску”
-
Суму грошей, яку довелося витратити або вимагали. За наявності додайте копії чеків на ліки або медичні послуги, які довелося сплатити.
-
Номер свого телефону.
Подати скаргу в НСЗУ можна
-
за телефоном «гарячої лінії» НСЗУ 16-77;
- на сайті НСЗУ;
-
надіславши листа електронною поштою info@nszu.gov.ua або звичайною поштою (проспект Степана Бандери , 19, м. Київ, 04073).
Строк розглядання скарги 30 днів, але частіше вкладаються у 10.
Раніше Інформатор писав про те, хто в Україні може отримувати знеболювальні ліки безкоштовно. Також повідомлялося про те, що до переліку доступних ліків включили ще 32 препарати.
Читайте нас у Facebook, Telegram та Viber
Стали свідком надзвичайних ситуацій у Кривому Розі, пишіть нам у Facebook
Альона Свірідова