В Україні немає монополії на постачання газу. Кожний має право вільно обирати собі постачальника і змінювати його, якщо щось не влаштовую. Але як бути з грошима, які споживач вже заплатив попередній компанії?
Як повідомляє Інформатор з посиланням на “Нафтогаз Україна”, якщо клієнт змінив постачальника газу, але оплатили рахунки за спожите блакитне паливо попередній компанії, гроші можна повернути.
У такій ситуації радять:
– звернутися особисто до попередньої газопостачальної компанії і написати заяву на повернення переплати;
– попередня газопостачальна компанія протягом 5 робочих днів має надати відповідь та повернути переплату;
“Нафтогаз” нагадує, що лише клієнт має право забрати свою переплату у попереднього постачальника газу. Дієвого механізму щодо переводу коштів або взаєморозрахунків між постачальниками, на жаль, не існує.
У разі ігнорування попереднім постачальником письмової вимоги щодо повернення переплати споживачу, останній має право на отримання компенсації у розмірах та порядку встановлених Мінімальними стандартами та вимогами до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу.
Раніше Інформатор писав про те, як не платити за “повітря” замість газу та про те, хто в Україні може не сплачувати за комуналку та як це зробити.
Дізнавайтеся головні новини Кривого Рогу і України на Telegram каналі Інформатор Кривий Ріг.
Альона Свірідова