Понад 1 000 великих компаній пообіцяли залишити росію після того, як вона вдерлася на територію України. Однак за даними дослідження Єльського університету, не всі власники бізнесу дотримали свого слова щодо виходу з російського ринку. Йдеться про Heineken, Unilever, Philip Morris і виробника Oreo Mondelez.
Як повідомляє Інформатор Кривий Ріг з посиланням на Інформатор Україна, за останні 500 днів понад 1 000 великих компаній заявили про свій відхід з ринку рф. Однак, за даними дослідження Єльського університету, не всі власники бізнесу залишили його.
“Ці компанії порушують свої обіцянки. Вони функціонують як спекулянти часів війни. Це більше, ніж розчаровує. Це ганебно і неетично”, – сказав професор Єльського університету Джефф Зонненфельд.
У березні 2022 року пивна компанія Heineken отримала похвалу за обіцянку покинути росію. Однак через 16 місяців Heineken все ще має сім пивоварень і 1 800 співробітників у росії. До того ж Heineken з того часу випустив серію нових брендів у країні-агресорці.
Гігант закусок і цукерок Mondelez у березні 2022 року пообіцяв скоротити “всі несуттєві види діяльності в росії, допомагаючи підтримувати безперервність постачання продуктів”. Однак компанія Mondelez, яка розробляє печиво Oreo та багато інших продуктів, каже, що в росії все ще працює 3 000 людей.
Unilever, компанія, що розробляє мило Dove, чай Lipton та безліч інших продуктів і товарів побутової хімії, пообіцяла продавати в росію лише товари першої необхідності. Однак, за словами команди Зонненфельда, Unilever все ще продає морозиво та інші споживчі товари в росії.
Nestle також пообіцяла минулого року продавати в росії лише продукти першої необхідності – такі, як дитячі суміші. Проте компанія все ще продає в росії корми для домашніх тварин, шоколадні батончики та інші товари не першої необхідності.
Тютюновий гігант Philip Morris заявив минулого року, що наполегливо працює над виходом з росії. Але сьогодні Philip Morris є однією з найбільших транснаціональних корпорацій, що залишилися в росії, з активами, які оцінюються у 2,5 мільярда доларів.
Американська мережа фаст-фудів Carl’s Jr. все ще присутня в росії та навіть демонструє свою їжу на російськомовній сторінці в Instagram. Деякі компанії захищали свою тривалу присутність у росії, посилаючись на бажання уникнути створення додаткових проблем для співробітників і клієнтів, що базуються в росії.
Раніше Інформатор писав про те, що видання “Politico” назвала путіна невдахою року, та про те, що OTP Bank внесли до переліку міжнародних спонсорів війни.
Підписуйтесь на Telegram канал Інформатор Кривий Ріг , а також у Viber і дізнавайтеся першими про головні новини міста.