Інформатор Кривий Ріг

ТРЕШ

Нова афера з картками ПриватБанку: як реагує банк

Шахраї, які крадуть гроші з карток клієнтів ПриватБанку, стали більш винахідливими. Тепер замість виманювання даних карти, вони змушують своїх “жертв” самостійно переказувати кошти через застосунок “Приват24” . Тож клієнтам банку слід бути обережними.

Як повідомляє Інформатор Кривий Ріг з посиланням на Інформатор Україна,  свідком нестандартної спроби шахраїв позбавити людину грошей став юрист Вадим Володарський.

“Тобто початок звичайний: “Ми зі служби безпеки банку, ваші гроші в небезпеці”. Але, якщо зазвичай вони намагаються вивідати дані карти, то ці виявились винахідливішими”. – пише Володарський на своїй сторінці у Facebook

За його словами, шахраї спочатку дізнаються, чи є в людини на телефоні “Приват24”, потім починають говорити, що її “карта скомпрометована”, що вони “відкриють нову карту” і їй потрібно переказати гроші туди. Після чого дочекалися появи вікна переказу грошей, запропонували натиснути на пункт “інша карта” та вже почали диктувати номер цієї іншої карти, куди мали піти кошти.

“Але тут з’явився я з вигуком “Ніііі!” – і операція не відбулася. (Телефон на гучному зв’язку стояв…). При цьому треба сказати, що працюють психологічно дуже грамотно, і людині голову заморочили капітально”, – розповів юрист.

Він вважає, що шахраї знали частину даних клієнта. І цілком ймовірно, що вони отримали їх саме завдяки ПриватБанку.

Володарський зателефонував операторові банку зі свого телефона. Але виявляється, повідомляти можна лише про випадки шахрайства щодо себе особисто. І все б нічого, але в цьому випадку шахраї попалися виключно наполегливі, або виключно нахабні, або й те, й інше разом. Коли жертва розірвала зв’язок, вони почали відразу набирати знову. Скидає – а вони знову. З такою частотою, що клієнт просто не мав можливості зі свого телефону набрати банк, а потім дочекатися дзвінка у відповідь. 

“А у Приваті саме такий зв’язок із клієнтами”, – пише Вадим Володарський.

Також юрист вважає, що в банках повинні бути тільки живі оператори. Зокрема, в тому ж самому випадку шахрайства важливо вчасно попередити установу, щоб зберегти свої кошти. Але зв’язок з оператором – ще той квест.

“Уявіть собі людину, яка зрозуміла, що до її грошей прямо зараз намагаються отримати доступ шахраї. Але ще не на 100% у цьому впевнена й хоче переконатись. І якщо це так, то повідомити службу безпеки банку. І тут потрібно поспілкуватися з живим оператором. Але, щоб пробитися до нього, потрібно пройти кола пекла. А для людини у стресі це… Крім того, такі шахраї часто дзвонять людям старшого віку. Моє глибоке переконання: хоч би як застосовувався цей штучний інтелект в інших сферах, коли йдеться про шахрайство, потрібно відразу перемикати на живого оператора! Тим більше, що шахраї можуть бути не зовсім стандартними, як у цьому випадку. У результаті службу безпеки повідомили, але далеко не кожен клієнт пройде такий квест”, – написав юрист.

Поліція взагалі порадувала. По 102 оператори з кимось з’єднали, а там порадили заблокувати номер шахраїв, і все”, – каже Володарський.

Раніше Інформатор писав про те, що ПриватБанк навчився розпізнавати клієнтів по голосу, та про те, що у Криворізькому районі діють шахраї, які виманюють у підприємців гроші “на армію”

Підписуйтесь на Telegram канал Інформатор Кривий Ріг і дізнавайтеся першими про головні новини міста.

Нагору