Інформатор Кривий Ріг

ЖИТТЯ

ПриватБанк оновив додаток Приват24: які відбулися зміни

Фінансова установа ПриватБанку оновила популярний додаток Приват24, тепер є деякі зміни в його роботі. Стало легше зв’язатись із працівником банку телефоном або через соціальні мережі. 

Про це повідомляє Інформатор Кривий Ріг за посиланням на Інформатор Україна.

Оновлена версія Мобільного банкінгу включає нове єдине меню “Комунікації”. Воно дозволяє легко зв’язатися з банком через опції “Допомога онлайн” або прямим дзвінком до банку. Зв’язатись із ПриватБанком також можна через месенджери й соціальні мережі.  У пресслужбі фінустанови зазначають, що оновлення слід шукати у верхньому правому куточку застосунку.

Крім того, Приват24 пропонує послугу регулярного поповнення для вкладників, яку можна налаштувати, відкривши інформацію про депозит і натиснувши кнопку “Регулярне поповнення”.

Також для клієнтів є можливість переглянути історію усіх поданих заявок. А ще – повідомити ПриватБанк про шахрайство. Працівники компанії миттєво відреагують на кожен дзвінок.

Раніше ми розповідали, що клієнти ПриватБанку зможуть відправляти грошові перекази з польських та німецьких банків без комісії. Писали, що ПриватБанк змінив правила використання кредитних коштів, та що на днях стався масштабний збій у роботі Приватбанку.

Підписуйтесь на Telegram канал Інформатор Кривий Ріг і дізнавайтеся першими про головні новини міста.

Нагору