Кривий Ріг До сайту

Якою була та якою стала станція Швидкісного трамвая “Сонячна” у Кривому Розі

Швидкісний трамвай Кривого Рогу є справді міською пам’яткою. Навряд чи десь ще можна знайти такий незвичайний симбіоз міського трамваю із підземним метро. Для криворіжців це будинний спосіб пересування, без якого вони вже не уявляють свого життя.

Реклама

Інформатор розповість про одну з його станцій.

Якщо говорить про криворізький швидкісний трамвай загалом, то його будівництво його першої черги почалося далекого 1974-го року і розтяглося на цілих 12 років.

Реклама

Як написано у Вікіпедії: “Метротрам відкрили 26 грудня 1986 року. Перша черга протяжністю 7,7 км від заводу гірничого обладнання (КЦРЗ), станція «Площа Праці» до залізничної станції Мудрена (станція «Дзержинська») складалася з чотирьох станцій («Площа Праці», «Жовтнева» (з 2007 року). “Імені Гутовського”, а з травня 2016 року “Сонячна”), “Площа Артема”, “Дзержинська”). Пасажирів обслуговували 7 поїздів. Біля станції «Площа Праці» знаходиться депо швидкісного трамваю.

Що ж до станції “Сонячна”, то вона побудована в стилі так званого “футуристичного радянського постмодернізму”. Платформи довжиною 80 метрів висвітлюються у світлий час доби природним освітленням через численні вікна ілюмінатори, захищаючи пасажирів від палючого сонця, дощу та снігу. У народі її назвали просто “підводний човен”.

Будівництво станції “Сонячна”

Урочисте відкриття станції

Станція “Сонячна” сучасний вигляд

Інтер’єр станції “Сонячна”

Станція “Сонячна” вид зверху

Станція “Сонячна” у наш час

Раніше Інформатор писав про те, чим годували у рестораціях Кривого Рогу у 1892 році. Також повідомлялося про те, що у Кривому Розі на місці кладовища побудували школу, ринок та магазин.

Реклама

Читайте нас у FacebookTelegram та Viber 

Стали свідком надзвичайних ситуацій у Кривому Розі, пишіть нам у Facebook

Олена Шевченко

Реклама