Кривий Ріг До сайту

У яких випадках треба викликати екстрену допомогу та як це зробити аби вона приїхала

Українці часто скаржаться на службу екстреної медичної допомоги. Та чи завжди ці скарги справедливі? І взагалі у яких випадках треба викликати швидку, а у яких треба дочекатися ранку та піти до лікаря?

Реклама

Про це розповість Інформатор з посиланням на МОЗ України.

Викликати екстрену медичну допомогу в Україні можна за єдиним телефонним номером  103 та за єдиним телефонним номером системи екстреної допомоги населенню 112, а також надіслати смс-повідомлення на номер 100-03 (для абонентів Київстар) або 096-561-39-77 (для всіх інших операторів) чи електронний лист на адресу103@health.kiev.ua, зазначивши причини виклику, вік особи, якій необхідна допомога, та адресу.

Реклама

Підставою для виклику може бути лише раптове погіршення фізичного або психічного здоров’я, яке становить пряму та невідворотну загрозу життю та здоров’ю людини.

МОЗ затвердило перелік скарг та симптомі при яких треба звертатися до Швидкої допомоги. Це:

Людина, яка викликає швидку повинна:

Реклама

Слід пам’ятати, що зубний біль, підвищена температура без сплутаної свідомості,  підвищення тиску без ознак інсульту чи інфаркту та таке інше не є підставою для виклику швидкої.

Раніше Інформатор писав про те, чи приїде “швидка допомога” на виклик під час повітряної тривоги у Кривому Розі. Також повідомлялося про те, за скільки хвилин в Україні “швидка” зобов’язана приїхати на виклик.

Читайте нас у FacebookTelegram та Viber 

Реклама

Стали свідком надзвичайних ситуацій у Кривому Розі, пишіть нам у Facebook

Альона Свірідова

Реклама