Інформатор Кривий Ріг

ЖИТТЯ

Кривий Ріг – єдине місто в Україні, де дозволений лівосторонній рух: де саме

Кривий Ріг – це звичайне промислове місто, у якого є багато незвичайного, дивного, разючого, що не зустрінеш більше ніде в Україні. І це не тільки його величезна довжина та один з найглибших у світі кар’єрів. Виявляється, тут є ділянка громадського транспорту, де не тільки дозволений, а й необхідний лівосторонній рух.

Як повідомляє Інформатор з посиланням на дані Вікіпедії, ця ділянка знаходиться у підземній частині Криворізького Швидкісного трамвая, у просторіччі Метротраму. Це такий собі симбіоз звичайного трамвая та метро. Частина його маршруту пролягає під землею, а частина на поверхні. Замість вагонів метро з дверима по обидва боки вагона, у Метротрамі використовують звичайні трамвайні вагони. Тому на підземній частині маршруту вони їздять по лівій стороні. Перехід стається у тунелі між станціями  “Мудрьона” та “Будинок Рад”. Тут тунелі різних напрямків міняються місцями під землею без прямого перетину, проходячи один над одним. Таким чином рух змінюється з правостороннього на лівосторонній, аби була можливість здійснювати висадку пасажирів зліва. І це єдине місце в Україні, де такий рух є дозволеним.

Це єдине місце в Україні де дозволений лівосторонній рух

Це єдине місце в Україні де дозволений лівосторонній рух

Частина станцій знаходиться на естакадах

Частина станцій знаходиться на естакадах

Підземні станції обладнані як метро

Підземні станції обладнані як метро

Станція-привид "Вовнопрядильна"

Станція-привид “Вовнопрядильна”

Підземні станції збудовані за принципом метро й позначаються великою літерою “М”. Частина станцій розташовані на естакадах, а частина є наземними. Усього таких станцій 11.

Курсують тут одновагонні трамваї, але зустрічаються з двома та трьома вагонами. Найбільша швидкість руху – 69 км/г, середня – 45.

Відзначимо, що між станціями «Будинок Рад» та «Проспект Металургів» є службова зупинка — там розташовані насоси та інші агрегати для захисту тунелю від ґрунтових вод; є можливість переходу до зустрічного тунелю або виходу на поверхню на Соцмісті. Трамваї на ній не зупиняються, але зменшують швидкість до 10—15 км/год.

А ще є станція-привид – “Вовнопрядильна”. Її законсервовано у 2001 році через те, що поруч із нею немає житлової забудови.

Раніше Інформатор писав про те, що у підземній станції Швидкісного трамвая організували виставку картин. Також повідомлялося про те, як будували Швидкісний трамвай у Кривому Розі.

Читайте нас у FacebookTelegram та Viber 

Стали свідком надзвичайних ситуацій у Кривому Розі, пишіть нам у Facebook

Альона Свірідова

Нагору