Мобільний оператор “Київстар” продовжує оговтуватися після хакерської атаки 12 грудня. Тоді стали неможливими всі послуги компанії. Перестали працювати банківські термінали та все обладнання, на якому використовуються SIM-карти та модеми “Київстар”.
Як повідомляє Інформатор з посиланням на пресслужбу компанії, за даними на другу половину 14 грудня, голосовий сервіс підключений. Зараз спеціалісти працюють над налаштуванням його якості. Це потребує деякого часу.
Мережа «Домашнього Інтернету» відновлена на 93%.
Якщо SIM-карта не реєструється у мережі, у компанії радять зробити наступне:
- перезавантажити телефон
- увімкнути та вимкнути «авіарежим».
Як написано у повідомленні: “Відновлення після масштабної хакерської атаки – це складний процес. Але ми продовжуємо співпрацю з СБУ та іншими органами державної влади для з’ясування всіх деталей. Ми неймовірно вдячні вам за підтримку. Як тільки мережа стабільно запрацює, ми підготуємо компенсації для абонентів, які не мали зв’язку”.
Раніше Інформатор писав про те, що “Київстар” повідомив про відновлення голосового зв’язку. Також повідомлялося про те, що національний роумінг “Київстар” вимкнули навмисно.
Читайте нас у Facebook, Telegram та Viber
Стали свідком надзвичайних ситуацій у Кривому Розі, пишіть нам у Facebook
Альона Свірідова