Інформатор Кривий Ріг

ЖИТТЯ

Чому абоненти “Київстар” не можуть під’єднатися до національного роумінгу

У мобільного оператора “Київстар” стався масштабний збій у роботі. Пропав не тільки зв’язок, але й інтернет. І навіть під’єднатися до національного роумінгу виявилося неможливим. Чому?

Як повідомляє Інформатор Кривий Ріг з посиланням на Інформатор Україна, співзасновник українського провайдера “Фрегат” Сергій Шишкін назвав дві причини глобального збою.

“Якщо розуміти, як влаштований оператор зв’язку, то перша  причина – упав біллінг. Це система, яка враховує гроші абонентів та керує доступом до послуг. Це дуже важлива річ. Бо якщо незрозуміло, що робити з абонентами, то ні в кого нічого працювати не буде. Доступу ніхто не отримає. Якщо всім дати доступ без ліміту (а там ще доступ до міжнародних послуг), то провайдер може дуже сильно в гроші «залетіти». Або, в них впало щось пов’язане з комутацією. Це – центральний вузол, в який з’їжджається весь трафік” – сказав він.

Іншою можливою підставою виникнення проблеми Шишкін вважає  те, що в Київстарі виникла якась позаштатна ситуація, пов’язана з трансформацією компанії. Річ у тому, що в жовтні компанія, якій належить Київстар, продала свої російські активи. Нідерландський холдинг Veon більше не є власником російського Вимпелкома (бренд Beeline). Можливо, Київстар остаточно відривається від зв’язків з Beeline, в яких його обвинувачували. Втім, переконаний Шишкін, це важко зробити безшумно.

Що до неможливості під₴єднатися до національного роумінгу, експерт припускає, що це пов’язано швидше за все з тим, що Київстар “впав”. За словами Шишкіна роумінг працює коли «живий» центральний оператор. Тобто телефон намагається, наприклад, підключитися до МТС. Він же все одно «біжить» у Київстар і каже: «Це ваш? Київстар каже: мій. Давати інтернет та телефонію? Київстар каже: давай, наша людина, порахуємося – розберемося». А у цьому випадку – ніхто нікому не відповідає. Бо швидше за все лежить таки біллінг та комутація.

Раніше Інформатор писав про те, що “Київстар” збільшив об’єм послуг для клієнтів старшого віку та вартість тарифу. Також повідомлялося про те, що робити, якщо зникла мобільна мережа.

Читайте нас у FacebookTelegram та Viber 

Стали свідком надзвичайних ситуацій у Кривому Розі, пишіть нам у Facebook

Альона Свірідова

Нагору