Висота хмарочоса «Бурдж-Халіфа» в Дубаї досягає 828м. А ремонт шахтного транспорту та «медогляду» електровозів та вагонеток відбувається на ще більшій глибині, а саме – 1135 метрів. Підземний «автосервіс» для шахтного транспорту має 50 м завдовжки, дві під’їзні колії, сучасні робочі місця для персоналу, який ремонтує та обслуговує. Раніше такі роботи на «АрселорМіттал Кривий Ріг», відбувались у тимчасовому гаражі.
Повідомляє Інформатор з посиланням на прес-службу підприємства.
У такому «СТО» змонтували 100 світильників, які гарантують світло, наче вдень. А 50 одиниць ремонтного обладнання дозволяють швидко та якісно виконувати різного виду роботи. Крім того, створені комфортні санітарні умови для ремонтного персоналу.
Всього на будівництво підземного депо було витрачено 23 млн гривень.
Нещодавно майже усі ремонтні роботи, техогляди та передзмінні огляди шахтного транспорту на горизонті 1135 метру відбувалися у тимчасовому гаражі. Його розміри дозволяли одночасно оглядати лише одну одиницю транспорту. А потреба була у декількох одночасно. І через це виникали незручності та затримки у роботі гірників. Над розв’язанням цього питання працювали давно. На жаль, свої корективи внесла війна, яка змусила шахтарів пригальмувати з цим. Та, незважаючи ні на що, підземне депо запрацювало! Подібних йому за розміром, оснащенням та комфортом у шахтоуправлінні немає.
«Уявіть собі під землею депо 50 метрів завдовжки з двома під’їзними коліями, сучасними робочими місцями для ремонтного та обслуговуючого персоналу, – розповідає заступник головного інженера ШУ з підземного виробництва Олександр Петровський. – Тут зручно розташувалися різноманітні вантажопідіймальні механізми: таль на 3,2 тонн, дві кран-балки на 10 тонн, а ще – оглядові ями для обслуговування підземного транспорту. Робочі місця персоналу – столи для зварювання зі зварними апаратами та свердлувальні верстати, вироблені з дотриманням усіх норм з охорони праці. Наприклад, пил та випаровування від зварних робіт на зварних столах одразу прибираються витяжками сучасної аспіраційної системи, а якщо роботи проходять у ремонтній ямі, то до неї підтягується витяжка з гофрою. Ремонтний персонал має можливість вимити руки гарячою водою, тримати свої місця чистими та прибраними. Все тут створено з турботою про безпечну та комфортну роботу ремонтників, адже відтепер ми маємо сучасний підземний «автосервіс» для шахтного транспорту».
Аби побудувати цю підземну СТО, довелося вийняти 2800 кубометрів гірничої маси. Щоб вирівняти підлогу та нерівності на робочих місцях, використали 300 кубометрів бетону. А щоб депо було безпечним, змонтували 30 тонн металоконструкцій, проклали 1500 метрів кабельної продукції. Наразі у депо світло, наче вдень, завдяки 100 змонтованим світильникам. У підземному гаражі встановлено 50 одиниць ремонтного обладнання, це дозволяє швидко та якісно виконувати ремонтні, профілактичні та оглядові роботи, як то кажуть, «не відходячи від каси» – на горизонті 1135 метрів.
Раніше Інформатор показав найбільшу залізорудну шахту у світі, яка знаходиться у Кривому Розі. Також ми писали, як бійці на БелАЗах охороняли кордони Кривого Рогу.
Читайте нас у Facebook, Telegram та Viber
Стали свідком надзвичайних ситуацій у Кривому Розі, пишіть нам у Facebook.
Олена Шевченко