Ходиш собі по супермаркету ходиш, вибираєш потрібний товар, зрозуміло, дивлячись на вартість й зважаючи на те, яку суму плануєш витратити. Та коли вже “дебіт з кредитом зведені”, розраховуєшся на касі, виявляється, що ціни на деякі товари у чеку, відрізняються від тих, які були зазначені на полиці. Причому у бік збільшення. Що робити? За якою вартістю платити?
Як повідомляє Інформатор з посиланням на Департамент правового забезпечення Дніпровської міської ради, заміна цінників є проблемою співробітників магазину, а не як не покупців. Продавці повинні за ними слідкувати та, при необхідності, вчасно змінювати.
Людина повинна знати, що обов’язком продавця є до моменту придбання товару, надати споживачу необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформація про товар, забезпечивши цим здійснення свідомого та компетентного вибору. А у разі не надання інформації або надання недостовірної інформації це вже є порушенням законодавства.
Розмістивши товар на вітрині магазину та вказавши його ціну продавець здійснює публічну пропозицію про укладення договору купівлі-продажу. Разом з тим продавець бере на себе зобов’язання продати цей товар кожному хто до нього звертається саме на запропонованих продавцем умовах.
Що робити, якщо на касі магазину клієнту повідомляють про нещодавню зміну ціни та пояснюють, що не встигли вчасно змінити цінник? А просто вимагати продати товар за тією вартістю, яка була вказана на ціннику, адже товар має бути реалізований покупцю безперешкодно та згідно з ціною на ціннику незалежно від того, яка вартість значиться в комп’ютері (базі) магазину.
У випадку, коли людина отримує відмову на її законну вимогу, рекомендується:
– по можливості зафіксувати такі факти на фото чи відео;
– невідкладно вимагати книги відгуків та пропозицій, котра повинна бути наявна у вільному доступі в куточку покупця та внести до неї запис (заяву) з викладенням усіх обставин, що відбулися;
– з’ясувати найменування суб’єкта господарювання котрим здійснюється торгівля та безпосередню адресу даного магазину;
– подати відповідну скаргу щодо надання працівниками закладу недостовірної інформації про ціну товару та відмову в реалізації ваших прав як споживача на адресу Головного управління Держпродспоживслужби вашої області.
Подальші дії будуть залежати від розгляду поданої клієнтом скарги.
А що стосується різниця вартості, то вона може бути відшкодовану торгівельному підприємству рахунком працівника відповідального за розміщення цінників.
Раніше Інформатор писав про те, що робити, якщо банкомат видав помилку, а гроші списав та про те, що робити, якщо вас відключили від комунальних послуг за борги.
Підписуйтесь на Telegram канал Інформатор Кривий Ріг і дізнавайтеся першими про головні новини міста.
Альона Свірідова