Інформатор Кривий Ріг

ЖИТТЯ

Що робити, якщо банкомат видав помилку, але гроші списав, – пояснення від ПриватБанку

Ситуація, коли знімаючи готівку через банкомат “ПриватБанку” банк повідомляє про помилку й пише, що гроші не списані, може статися з будь-ким Але що робити, коли всупереч інформації, отриманої від термінала, виявляється, що коштів все ж стало менше саме на вказану суму?

Як повідомляє Інформатор Кривий Ріг з посиланням на Інформатор Україна та службу підтримки “ПриватБанку”, на жаль, швидко отримати назад гроші у подібному випадку не вийде, але це можливо. У разі помилки, за якої банкомат не віддає гроші, списані з рахунку, потрібно звертатися до служби підтримки банку.

Клієнтка, яка зіткнулася з цією неприємною ситуацією, розповіла, що що банкомат вибив напис, який стверджував, що гроші списуватися не будуть. Проте, з рахунку вони таки зникли, і у додатку «Приват 24» зазначено, що «операція з банкоматом успішна». Сам банкомат на це ніяк не відреагував.

«У Приват 24 відбилося, що зняття готівки – успішне. Дівчина оператор склала заявку на інкасацію, і тут надходить повідомлення у додаток, що перевірка триватиме 14 днів. Купюроприймач не відкрився, повідомлення про списання надходять ще до завершення роботи з терміналом», – зазначила жінка.

На її відгук відповіли представники банку. Вони зазначили, що повернути кошти зможуть тільки після того, як завершиться перевірка з інкасації.

“Перепрошуємо за незручності. Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для відпрацювання заявки ми чекаємо на результати інкасації пристрою. Зробимо все для повернення ваших грошей”, – зазначили в коментарі представники «ПриватБанку». 

Звернення та відповідь від банку

Звернення та відповідь від банку

Таким чином, можна встановити приблизний термін повернення коштів у таких випадках в 14 днів. Водночас мова йде тільки про перевірку інкасації пристрою, і тільки після неї почнеться обробка заявки. Скоріш за все, вона має пройти швидко у разі позитивних результатів інкасації, але термінів ніхто не називав.

Нещодавно стало відомо, що «ПриватБанк» почав блокувати деяким українцям зняття готівки. Виявилося, що це результат активної боротьби з несанкціонованою передачею карток та даних від неї третім особам. У такому випадку зняття коштів просто блокується для запобігання крадіжкам. Але, якщо ви бажаєте передати картку чи дані іншій людині, можна оформити картку за дорученням.

Раніше Інформатор писав про те, що ПриватБанк видав перший кредит за програмою “єОселя”

Дізнавайтеся головні новини Кривого Рогу і України на Telegram каналі Інформатор Кривий Ріг

Нагору