Інформатор Кривий Ріг

ЖИТТЯ

Розбили в магазині товар – не поспішайте платити за нього: роз’яснення для покупців

Ситуація, коли роблячи покупки у супермаркеті, відвідувач випадково зачепив пляшку дорогого алкоголю чи скляну банку з консервою, й вона впала та розбилася, може статися з кожним. Зазвичай одразу ж з’являється продавець чи хтось з адміністрації і вимагає відшкодувати вартість зіпсованого товару. Чи варто це робити? 

Як повідомляє Інформатор з посиланням на Держпродспоживслужбу, згідно з законом України, ризик випадкового знищення та псування майна несе його власник, якщо інше не встановлено договором або законом. Адже покупець – не власник, поки не заплатить за товар. При цьому продавцям забороняється примушувати споживача купувати продукцію неналежної якості або непотрібного йому асортименту.

Якщо ж працівники закладу наполягають на провині покупця, то спершу вони зобов’язані довести її в суді. Самостійно стягувати такі виплати працівники магазину не мають права, а тільки зафіксувати факт пошкодження свого майна.

Слід пам’ятати, що компенсація коштів за пошкоджений товар здійснюється виключно в судовому порядку. Та вже в суді магазин повинен буде довести, що клієнт зробив це навмисно. У випадку, коли після всіх аргументів, покупця все одно продовжують примушувати платити за пошкоджений товар, необхідно викликати поліцію.

Раніше Інформатор писав про те, що у Кривому Розі у супермаркеті знайшли сумку зі зброєю, та про те, що у Кривому Розі любитель солодкого намагався поласуватись безкоштовно.

Дізнавайтеся головні новини Кривого Рогу і України на Telegram каналі Інформатор Кривий Ріг

Альона Свірідова

Нагору