Кривий Ріг До сайту

Навчатися 6 днів на тиждень і перенесення канікул: МОН рекомендує школам підготуватися до тривалих блекаутів

Міністерство освіти рекомендує школам підготуватися до можливих тривалих відключень електроенергії. За для цього роглянути варіанти для перенесення канікул. Також рекомендовано створити дістанційні платформи для здійснення навчального процесу.

Реклама

Про це повідомляє Інформатор з посиланням лист МОН.

Місцевим управлінням освіти радять

Реклама
  1. Перенести частину занять із зимових місяців на червень 2026 року. Виняток зробити для випускних класів. Також школам пропонують збільшити тривалість зимових канікул за рахунок скорочення або перенесення весняних.
  2. Перейти на шестиденний навчальний тиждень або зробити дві зміни, що дозволить краще використовувати природний світловий день. У МОН також радять розглянути асинхронний формат навчання, коли учні можуть засвоювати матеріал без прив’язки до електроживлення.
  3. Міністерство наголошує на необхідності забезпечити доступ учнів до дистанційних платформ та заздалегідь завантажити навчальні матеріали на період з листопада до лютого.Учнів радять забезпечити паперовими підручниками або роздрукованими матеріалами, які можна використовувати навіть за відсутності світла чи зв’язку.Школи закликають ширше застосовувати платформу «Всеукраїнська школа онлайн» та переглянути організацію консультацій для учнів, зокрема через ущільнення матеріалу або самостійну роботу.
  4. МОН рекомендує забезпечити доступ учнів до Google Classroom, Moodle, Microsoft Teams та інших LMS.
  5. Створити єдиний канал зв’язку з учасниками освітнього процесу. У разі відсутності мобільного зв’язку інформацію слід дублювати на стендах біля входу. Заклади повинні мати запас води й продуктів тривалого зберігання для безпечного перебування дітей протягом щонайменше 48 годин.
  6. До початку зими школам варто провести інструктажі щодо дій під час блекаутів та пропрацювати всі можливі варіанти організації навчання, щоб забезпечити його безперервність навіть у складних умовах.Також наголошується на потребі психологічної підтримки учнів і педагогів у період стресу та невизначеності.