З 1 листопада Укрпошта змінила правила пакування поштових відправлень. Це пов’язане з тим, що підприємство впроваджує два нових поняття – ручне та автоматизоване сортування. для зручності клієнтів компанія зробила перехідний період до 11 листопада.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на Укрпошту.
Як написано у повідомленні, всі посилки, що оброблятимуться на автоматизованих лініях, мають бути упаковані в міцні коробки або спеціальні поліетиленові пакети, що відповідають розмірам відправлень. Для зручності клієнтів Укрпошта надає пакети для дрібних відправлень безкоштовно.
Клієнти також можуть використовувати власні коробки, якщо вони відповідають вимогам щодо надійності та збереження цілісності відправлень. Компанія не прийматиме посилки в звичайних картонних коробках (не гофрованих), з випуклими поверхнями або з пошкодженнями, такими як вм’ятини, розриви чи плями.
Якщо відправлення не має належної упаковки, її можна придбати безпосередньо у відділенні Укрпошти. Для зручності клієнтів у перехідний період ціни на пакувальні матеріали знижено.
Відправлення некоробкового формату, з гострими або виступаючими частинами, без рівної основи, із нестандартними розмірами є непридатними для обробки автоматизованими сортувальними лініями. Вони оброблятимуться вручну. Вартість таких відправлень – вища і розраховується за тарифом для негабаритних відправлень.
Подивитися тарифи на упакування, що діють з 1 листопада, можна тут.
Раніше Інформатор писав про те, що “Укрпошта” видаватиме посилки без документів. Також ми повідомляли про те, що Укрпошта затримує доставку відправлень.
Читайте нас у Facebook, Telegram та Viber
Стали свідком надзвичайних ситуацій у Кривому Розі, пишіть нам у Facebook
Олена Шевченко