Інформатор Кривий Ріг

ЖИТТЯ

Чому показання на домашньому водомірі розбігаються с тими, які виставив “Кривбасводоканал”

Отримуючи рахунки за воду від КП “Кривбасводоканал“, криворіжці інколи хапаються за голову: “Звідки вони таке взяли! В мене ж на водомірі зовсім інші показники!”. Люди обурено дзвонять до колцентру чи через соціальні мережі намагаючись “дізнатися правду”

Чому стаються ці розбіжності, розповість Інформатор з посиланням на керівницю пресслужби підприємства Інну Михайлову.

За її словами, передавати показники треба в останній день місяця 30 чи 31 числа в залежності від кількості днів. Кількість спожитої води рахують саме з 1 по 31 число. Якщо людина забула, чи не встигла це зробити, а передала, наприклад 15, то за 15 днів порахують за лічильником, а останні – по середньому. Тобто, візьмуть показники цього споживача за рік, розділять їх на кількість днів у році та порахують за останні 15 днів.

Інна відзначила, що передача показників “заднім числом” не зараховується.

Передавати показники можна через “Новаком”, Монобанк чи Приват 24. навіть не виходячи з дому. Якщо ж у споживача немає Інтернету, зробити це можна у будь-якому пункті прийому платежів, наприклад на пошті чи у відділенні банку. Оплачувати рахунки за холодну воду можна у будь-який день місяця.

Раніше Інформатор писав про те, що робити, коли затримують виплати внутрішньо переміщеним особам.

Підписуйтесь на Telegram канал Інформатор Кривий Ріг і дізнавайтеся першими про головні новини міста.

Нагору