Інформатор розкаже, що необхідно робити у випадку, якщо стільниковий зв’язок зникне повністю.
У разі зникнення мобільного зв’язку оператори рекомендують здійснити такі кроки:
- вимкнути автовибір мережі (Налаштування – Мобільна мережа – Оператор (або “Вибір мережі”);
- знайти та обрати доступну мережу;
- якщо зареєструватися не вдалося, спробувати ще раз або обрати іншу мережу;
- перевірити можливість здійснення вихідного виклику або надсилання SMS.
Також важливо не припиняти спроби повернутися до мережі свого оператора вручну або через автовибір мережі.
Що робити, якщо жодна мобільна мережа не працює
Якщо зник зв’язок у національному роумінгу, спершу необхідно переконатися, що у телефоні вимкнено “Режим польоту” та з’ясувати, чи є зв’язок у інших людей поруч. Якщо в інших користувачів зв’язок працює, потрібно:
- перезавантажити телефон;
- вимкнути телефон, витягти та встановити SIM-картку назад;
- перевірити роботу SIM-картки в іншому пристрої.
Якщо зв’язок не працює лише у вас, необхідно зв’язатися зі своїм оператором та замінити SIM-картку.
Якщо в інших користувачів також не працює мережа жодного оператора – отже, проблема полягає в пошкодженні інфраструктури внаслідок бойових дій. До такого надзвичайного випадку необхідно бути готовим – заздалегідь узгодити свої дії з близькими людьми, аби потім не гаяти часу на спроби вийти на зв’язок.
У разі, якщо мобільний зв’язок перестав працювати, можна використати:
Стаціонарний телефон. Він працюватиме навіть тоді, коли мобільна мережа перестане. Однак дзвонити з нього вийде лише на інші стаціонарні телефони.
Раніше ми розповідали, як зберегти зарядку смартфону, щоб він “жив” довше. А також, як економити електроенергію і які прилади “тягнуть” найбільше електрики.
Підписуйтесь на Telegram канал Інформатор Кривий Ріг і дізнавайтеся першими про головні новини міста.
Олена Шевченко