Кривий Ріг До сайту

Монобанк зняв гроші без попередження: що робити та хто винен

В мережі клієнт Монобанк поскаржився на дії банківської системи: після одноразового платежу від його імені оформили підписку та зняли 540 грн. За словами користувача, ці операції з ним ніхто не узгоджував. Чи правильні дії банка?

Реклама

Як повідомляє Інформатор Кривий Ріг з посиланням на Інформатор Україна та Монобанк, користувач поскаржився на дії “Монобанку”. Він повідомив, що банк оформив підписку на регулярне списування 540 грн без його згоди. Це сталося після того, як жінка оплатила послугу в певній компанії на суму 30 грн. Хоча саму підписку вона не оформлювала.

Після цього через три дні о 4:30 ранку банк списав з її рахунку гроші. За словами клієнта, в техпідтримці на її скаргу відповіли: “Ну ви ж робили оплату послуг у них на 30 грн, от ми і вирішили”.

Реклама

Проблема

В коментарях акаунт Монобанка відповів на скаргу клієнта. Відтак, банк не несе відповідальності за деякі платежі, адже сайти можуть проводити їх без введення CVV-коду або не запитувати код підтвердження в застосунку. В такому разі відповідальність покладається саме на ці сайти.

Ці умови вказані на всіх сайтах, коли ви натискаєте галочку «Згоден з умовами сайту». Якщо це регулярні платежі, то вони можуть списуватися автоматично, наприклад, якщо ви заносите дані карти самостійно і погоджуєтеся з умовами, які на сайті, далі сайт може проводити платіж автоматично, списуючи кошти з вашої картки“, – йдеться у повідомленні.

Це вчить користувачів Монобанка перечитувати умови користування не тільки банківськими послугами, але й послугами тої чи іншої компанії.

Реклама

Виникає інше питання. На сайті “Монобанка” ми знайшли правила оформлення регулярних платежів. Там існує лише два способи оформлення, і обидва треба налаштовувати самостійно. Представники банка пишуть, що автосписання відбувається щодня о 9 ранку. Інший час можна налаштувати теж самостійно, як і необхідність банку надсилати запит про списання коштів.

“Підводні камені”

Ми зазирнули в договір, який підписують клієнт(к)и банку, і дізналися, за що ще “Монобанк” не несе відповідальності.

Реклама

Що робити

Уважно читати умови договору. Там йдеться про відповідальність не тільки банка, а й клієнта, що теж дуже важливо. Якщо проблеми уникнути не вдалося, слід зателефонувати або написати до техпідтримки. Це перший крок, який потрібно зробити, адже в договорі прописано, що клієнт несе повну відповідальність за операції після авторизації до моменту подання скарги або звернення в контакт-центри.

У коментарі до скарги акаунт “Монобанка” зазначив:

Реклама

Ми передали колегам заявку, щоб вони спробували зв’язатися з ресурсом від імені банку з проханням скасувати вашу підписку та повернути кошти за неї“.

Знайти контакти можна тут.

Раніше Інформатор писав про те, що у ПриватБанку завершуються кредитні канікули: коли.

Підписуйтесь на Telegram канал Інформатор Кривий Ріг і дізнавайтеся першими про головні новини міста