Інформатор Кривий Ріг

ЖИТТЯ

Як правильно оформити скаргу про порушення мовного закону

В Україні з 16 липня почали діяти нові норми Закону про мову. Але в переважно російськомовних регіонах у поштових відділеннях, крамницях, кафе та інших громадських місцях деякі співробітники з “російськомовними щелепами” навідріз відмовляються переходити на українську.

Що робити в таких випадках і як написати скаргу про порушення мовного закону розповість Інформатор Кривий Ріг з посиланням на Інформатор Україна та мовного омбудсмена Тараса Креміня.

Річ у тім, що до Уповноваженого із захисту державної мови надходить велика кількість скарг. Проте, значна частина з них, що надходять електронною поштою, не містить достатньої для належного реагування інформації.

Так, відсутність у зверненні даних про заявника, як того вимагає Закон, унеможливлює розгляд скарги. А відсутність інформації про порушника часто унеможливлює комунікацію з ним для усунення порушення та застосування передбачених Законом санкцій.

Тому, щоб прискорити швидкість та підвищити якість розгляду всіх скарг та, у разі підтвердження порушення, застосувати належні санкції, звернення має обов’язково містити таку інформацію:

  • прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання особи, викладено суть скарги;
  • письмова скарга повинна бути підписана заявником із зазначенням дати;
  • в електронній скарзі також має бути вказана електронна поштова адреса, на яку заявникові можуть надіслати відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним;
  • застосування підпису під час надсилання електронного звернення не вимагається.

Раніше Інформатор писав про те, як будуть штрафувати интернет-ресурси за порушення мовного зкону.

 

 

 

Нагору