Вранці 1 листопаду у клієнтів ПриватБанку виникли проблеми. Вони не можуть провести оплати та відправити гроші через застосунок “Приват 24”. Про якісь заплановані роботи банк не попереджав.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на пресслужбу фінансової установи.
На строрінці фінансової установи у Facebook написано:”Ми все бачимо та все лагодимо. Технічна команда працює, щоб якнайшвидше все відновити”.
Що саме сталося, наразі невідомо.
Раніше Інформатор писав про те, що хакери атакували Monobank. Також ми писали, про масштабний збій у роботі Facebook та Instagram, який охопив увесь світ.
Читайте нас у Facebook, Telegram та Viber
Стали свідком надзвичайних ситуацій у Кривому Розі, пишіть нам у Facebook
Олена Шевченко
