Кривий Ріг До сайту

“АТБ” встановила рекорд українського ритейлу — за рік у магазинах мережі українці роблять мільярд покупок

Проаналізувавши оприлюднені фінансові та податкові показники корпорації “АТБ”, редакція звернула увагу на справді унікальні масштаби роботи компанії. У відповідь на наш запит у мережі поділилися раніше не оприлюдненими даними: протягом року в “АТБ” здійснюється близько одного мільярда покупок.

Реклама

Це вперше оприлюднений показник роботи найбільшої вітчизняної мережі і беззаперечний рекорд в українському ритейлі за кількістю чеків — жодна інша торгівельна мережа в країні не досягла подібного масштабу взаємодії з клієнтами. Про це Інформатор повідомляє із посиланням на obozrevatel.com.

Щоденні чеки в понад 1280 магазинах мережі — це не лише масштабний бізнес, але й важлива опора продовольчої безпеки країни та великий донор податкових платежів до бюджетів всіх рівнів і гуманітарних програм.

Реклама

Понад 1280 магазинів “АТБ” по Україні

Географія та динаміка зростання

Як уточнили в компанії, до кінця 2025 року “АТБ” планує відкрити ще до 40 нових маркетів, і вийти на позначку у 80 наново відкритих за рік магазинів. Цей показник стане найбільшим з 2022 року.

Найширше покриття “АТБ” має на Київщині — 272, на другому місці рідна для компанії Дніпропетровщина із 216 магазинами, третє місце — Львівщина, де діє 92 магазини мережі.

До кінця 2025 року “АТБ” планує відкрити ще до 40 нових маркетів

Магазин, який знає кожний українець

За соціологічними опитуваннями, понад 95% громадян мають позитивний досвід покупок в “АТБ”, а кількість людей, які обирають мережу для постійних покупок, перевищує 3 мільйони.

Реклама

Попит стабільно високий — поділились у мережі ще одним ексклюзивом: середній чек сьогодні становить понад 250 гривень, а за одну покупку відвідувач магазину зазвичай бере 6–7 товарів. У середньому касир обслуговує близько 350 покупців за зміну, надаючи кожному якісний сервіс та увагу швидше ніж за хвилину.

Беззаперечні фаворити покупців — продукція власних торгових марок “АТБ”, які мережа пропонує за конкурентними цінами. До топ-5 таких товарів за кількістю щоденних продажів входять: курячі яйця, цукор, картопля, банани, а також ексклюзивна 2-літрова Coca-Cola, яку міжнародний лідер ринку напоїв представляє на українському ринку винятково у мережі “АТБ”.

Кількість людей, які обирають мережу для постійних покупок, перевищує 3 мільйони

Масштабне зростання — користь для країни і людей

У першому півріччі 2025 року підприємства групи “АТБ” сплатили податків і зборів, включно з митними платежами та ЄСВ, на суму 18,02 мільярда гривень — на 35,9% більше, ніж торік. До державного бюджету надійшло 12,16 мільярда гривень, місцеві бюджети отримали 3,81 мільярда гривень, а до цільових фондів спрямовано 2,05 мільярда гривень. Лише флагманське підприємство корпорації — ТОВ «АТБ-Маркет» — перерахувало 14,35 мільярда гривень, з них 9,52 мільярда гривень — до держбюджету, 3,21 мільярда гривень — до місцевих бюджетів, 1,62 мільярда гривень — до цільових фондів.

Реклама

А загальний податковий внесок підприємств корпорації “АТБ” до бюджетів усіх рівнів з початку повномасштабного вторгнення сягає 74,11 мільярда гривень. При цьому “АТБ” входить до десятки найбільших платників податків України та забезпечує близько половини всіх податкових надходжень від українського ритейлу.

З початку повномасштабного вторгнення в “АТБ” сплатили 74,11 мільярда гривень податків

Лідер за товарообігом

За перші шість місяців 2025 року товарообіг “АТБ” склав 139,39 мільярда гривень (з ПДВ та акцизом) — це на 19,8% більше, ніж за аналогічний період 2024-го. Мережа зберігає традицію пропонувати ціни, які часто є першими після виробника, а також пропонує постійну систему акцій і знижок, включно з ексклюзивними умовами для власників ко-брендових карток (нині їх понад 2 мільйони).

Роль під час війни

“АТБ” не лише є опорою продовольчої безпеки України, а й системно допомагає армії, громадам та людям. Попри втрати на мільярди гривень внаслідок бойових дій та окупацій, мережа зберігає титул одного з найстабільніших постачальників продуктів — щоденна праця понад 59 тисяч співробітників забезпечує українців доступними товарами навіть у найскладніші часи.

Реклама

“АТБ” — це вже не просто місце для покупок, а національний бренд, який щодня доводить: масштаб може поєднуватися з відповідальним лідерством для країни та людей.

В “АТБ” працюють понад 59 тисяч співробітників

Партнерський матеріал