Крюківський вагонобудівний завод вперше виготовив плацкартний вагон для українського користувача. Перший такий вагон для «Укрзалізниці» вже вийшов на випробування. Він набагато комфортніший за старі вагони, а також повністю змінений внутрішній інтерʼєр.
Повідомляє Інформатор із посиланням на ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод».
22 березня 2025 року відбулися пробігові випробування трьох чергових готових пасажирських вагонів виробництва Крюківського вагонобудівного заводу. «Укрзалізниця» замовила 66 одиниць.
Іспит складали два купейні вагони типу СВ і один підвищеної місткості – плацкартний.
«КВБЗ має досвід складання і поставки плацкартних вагонів у минулі роки для замовників із Казахстану, Таджикистану тощо. Проте для Укрзалізниці ми плацкарт не поставляли. Цей вагон зразка 2025 року принципово новий. Залишено лише кузов моделі 61-779. Що стосується ходових частин, гальмівного обладнання, систем життєзабезпечення, безпеки, внутрішнього інтер’єру – то це нові розробки», – йдеться у повідомленні.
Під час створення оновленого плацкарта фахівці провели опитування пасажирів і врахували побажання.
Що оновили в плацкартних вагонах
За побажаннями пасажирів у вагонах зробили світлий інтерʼєр.
Максимально застосовано матеріали із нержавіючої сталі, покращена оббивка полиць.
З’явилися повздовжні перегородки, які відділяють бокси від проходу, що збільшує приватність.
На верхніх полицях зменшено розмір багажної частини, щоб людина могла сісти, скористатися столиком, який тут є і може слугувати для роботи з гаджетами, розміщення їжі та напоїв.
Для пасажирів на нижніх полицях влаштовано затишний м’який куточок біля вікна, у спинці дивана є зручна газетниця, під полицею збільшили місце для багажу.
Зроблені зручні драбинки для пасажирів на верхніх полицях, зігнуті поручні, перегородки, вбудовані ручки.
Усі пасажири плацкартного вагона матимуть індивідуальні світильники з регуляторами яскравості та можливістю змінювати кут їх нахилу, м’яким спектром освітлення, а також розетки з USB портами.
Коридор вагону обладнаний суцільною світловою енергозберігаючою лінією.
У плацкартному вагоні 58 пасажирських місць. Це дев’ять боксів по шість місць, а десятий бокс – чотиримісний. Бокових полиць у ньому немає, бо вагони мають віялові двері, що відкриваються в обидва боки. Залишок місця використано для облаштування шафи з полицями для зберігання чистої білизни чи ще якихось необхідних речей.
Також підлога вагону покрита технологічними захисними матеріалами.
Зокрема зʼявилися нововведення в системі кондиціонування і вентиляції. На вагоні виконано два канали: по одному із них нагнітається свіже повітря, інший – відповідає за рециркуляцію, тобто забирання повітря на обробку.
Вже у квітні перша партія нових плацкартних вагонів має вийти на рейси.

Змінені кольори у вагоні

Збільшені місця на верхніх полицях

Мʼякі підспинні подушки

Змінений столик і зʼявилися зручні ручки на верхніх полицях

Біля туалету немає бокових місць

На місці останніх полиць зʼявилися шухляди для зберігання
Раніше ми писали про хакерську атаку на систему «Укрзалізниці». Також ми писали, що «Укрзалізниця» змінила вигляд квитків на потяги: як саме.
Читайте нас у Viber , Facebook, Telegram
Стали свідком надзвичайних ситуацій у Кривому Розі, пишіть нам у Facebook
Олена Шевченко
