Попри всі вжиті заходи ситуація з опаленням у Кривому Розі продовжує залишатися напруженою. По всьому місту розриті труби, а з під землі інколи б’ють “фонтани” з окропу. Батареї у квартирах ледь теплі чи зовсім холодні.
Як повідомляє Інформатор з посиланням на групу “Ми з Саксаганського району, на вулиці Катеринівській 6-16 в кожному дворі дві-три ями. Три сезони латають, а нові пориви все вилазить та вилазить. Наразі ситуація з опаленням просто жах. В квартирі 15 градусів,
Мешканці цікавляться тим, скільки ще вони повинні сплачувати і за тепло і за світло тисячі.
Свої роз’яснення з цього приводу надала “Криворізька теплоцентраль”. Ось що там пишуть: “Споживач має право на зменшення в установленому законодавством порядку розміру плати за послугу з постачання теплової енергії в разі її ненадання, надання не в повному обсязі або зниження її якості.
Здійснення перерахунку вартості послуг з постачання теплової енергії споживачам визначено Порядком здійснення перерахунку вартості комунальних послуг за період їх ненадання, надання не в повному обсязі або невідповідної якості, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 06.02.2024 р. №127 та умовами типових індивідуальних договорів про надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів з колективним споживачем про надання послуги з постачання теплової енергії.
Згідно Закону України «Про житлово-комунальні послуги», у разі ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості послуги з постачання теплової енергії споживач має право викликати виконавця комунальних послуг (його представника) для перевірки кількості та/або якості наданих послуг.
Виконавець комунальної послуги зобов’язаний прибути на виклик споживача у строки, визначені в договорі про надання послуги, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання повідомлення споживача.
У свою чергу, у разі неприбуття виконавця комунальної послуги в установлений строк такий акт підписується споживачем, а також не менш як двома споживачами відповідної послуги, які проживають (розташовані) в сусідніх будівлях (у приміщеннях – якщо послуга надається у багатоквартирному будинку), і надсилається виконавцю комунальної послуги рекомендованим листом або надається особисто.
Акт-претензія повинен містити інформацію про те, в чому полягало ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості комунальної послуги, дату (строк) її ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості.
Перерахунок за актом-претензією, що надійшов від споживача відповідного багатоквартирного будинку, здійснюється для усіх споживачів такого будинку, яким була надана послуга невідповідної якості.
Таким чином, достатньо направлення акту-претензії від одного споживача (голови ОСББ/співвласника багатоквартирного будинку).
Акт-претензія повинен бути заповнений за формою та зразком, які опубліковані на нашому сайті”.
Тобто, аби не платити за холод у квартирах, треба діяти. А якщо не хочите деяти, то платить, стільки, скільки нарахували.

На вулиці Катеринівській 6-16 в кожному дворі дві-три ями
Нагадаємо, за фактом зриву опалювального сезону відкрите кримінальне провадження. Також ми писали про те, що що криворіжцям, в яких немає опалення не будуть вимикати світла.
Читайте нас у Facebook, Telegram та Viber
Стали свідком надзвичайних ситуацій у Кривому Розі, пишіть нам у Facebook
Олена Шевченко
