У потязі АТ “Укрзалізниця” №67 стався прикрий інцидент. Верхня поличка склалася під пасажиркою через те, що один з кронштейнів залишився незакріпленим. На щастя, пасажири залишилися неушкодженими та не мають претензій до кампанії.
Як повідомляє Інформатор, ситуацію прокоментували в “Укрзалізниці”, вагони типу “ріц”, які курсують на цьому нкапрямку, мають дуже своєрідні системи кріплення на двох кронштейнах. Саме тому ми розмістили в цих купе лагідне нагадування звертатись до провідника для розкладання цих поличок. Адже сила гравітації зрештою неодмінно перемагає “воно й так норм!”. Провідникові знадобилося приблизно 4 секунди, щоби провести майстерклас із синхронного закріплення кронштейнів.
Після прибуття до Польщі вагон, де сталася неприємна подія, ретельно перевірили. Всі елементи полиці у справному стані. Пасажири, які подорожували на нижній та другій полиці, не зазнали ушкоджень та не мають претензій до залізниці.
Як виявилося, дійсно під час розкладання полиці її закріпили лише з однієї сторони замість двох. Через специфіку кріплень у стареньких варшавських та віденських вагонах, пасажирів прохають звертатися по допомогу (відповідні підказки є на стікерах у кожному купе) до провідників – вони до цього готові та пропонуватимуть проактивно, ретельно перевірятимуть вже розкладені полиці.
У повідомленні зазначається, що співробітники “Укрзалізниці” не в захваті від конструкції вагонів RIC на цьому маршруті, але наразі це безальтернативний рухомий склад, який може тут курсувати. Проте вже поновлені перемовини з польськими колегами щодо повернення на цей маршрут широких вагонів (купе та СВ) і незабаром буде проведений тестовий заїзд.
Раніше Інформатор писав про те, що “Укрзалізниця” запускає новий потяг з Кривого Рогу. Також ми писали, що “Укрзалізниця” відмінила електричку через Апостолове.
Читайте нас у Facebook, Telegram та Viber
Стали свідком надзвичайних ситуацій у Кривому Розі, пишіть нам у Facebook
Олена Шевченко