Інформатор Кривий Ріг

ЖИТТЯ

З рахунку криворіжанки списали більше 50 тисяч гривень під час зникнення мережі “Криївстар”: що вирішив суд

У мешканки Кривого Рогу на телефоні зникла мережа. Після цього їй надійшло повідомлення про списання з банківської картки 53 109 гривень. Виявилося, що гроші перерахували на іншу картку в терміналі самообслуговування аж у Черкасах. Подія трапилася 21 липня 2022 року. 

Після зникнення грошей з рахунку криворіжанки ПриватБанк подав на жінку до суду для стягнення заборгованості за кредитним договором. Жінка мала повернути банку 63 200 гривень, – повідомляє Інформатор із посиланням на Інформатор Україна.

Жінка подала до суду зустрічний позов. Вона зазначила, що 21 липня 2022 року близько 22:30 у неї зник зв’язок в мережі «Київстар» номері, до якого “прив’язаний” банківський рахунок, та надійшло два повідомлення про переказ коштів з картки на суму 29 122 гривень та 23 987 гривень на іншу карту. У цей час жінка знаходилася у Кривому Розі, а переказі на інші картки відбулися в терміналах самообслуговування у Черкасах.

“Ризик збитків від здійснення операцій 21.07.2022 було вчинено хоч і невідомими особами-шахраями, але вони були здійснені саме санкціоновано самим клієнтом, яка надала цим особам доступ до її власного додатка “Приват-24″ та її банківських рахунків/карток”, – заявили у ПриватБанку.

У ПриватБанку вказали, що викрадення коштів, сталося з вини самої клієнтки. Вона самостійно, не звернувши увагу, перейшла за посиланням на фішинговий сайт “Приват-24”, де під час верифікації внесла власну персональну інформацію, зокрема фінансовий номер телефону, пароль, а також під час дзвінка банка підтвердила вхід у додаток під власним акаунтом.

“Вини банку у знятті коштів з рахунку клієнтки не вбачається. Під час здійснення спірних транзакцій, SIM-карта яка належить позивачці за зустрічним позовом з її фінансовим номером не перевипускалася, телефон не втрачався, тому відсутні будь-які механізми здійснення авторизації у “Приват-24” без відома власниці рахунку, тому банком здійснені належним чином банківські перекази через додаток “Приват-24″ на загальну суму 53 109 гривень, які не є «помилковими»”, – заявили у ПриватБанку.

9 липня 2024 року Саксаганський районний суд Кривого Рогу відмовив ПриватБанку в задоволенні позову. Водночас зустрічний позов жінки задовольнили. Фінустанову зобов’язали відновити стан карткового рахунку клієнтки, що існував станом на 21.07.2022 року до проведення двох операцій переказу коштів в терміналі самообслуговування.

“Суд дійшов висновку про те, що АТ КБ «ПриватБанк» належними та допустимими доказами не підтверджено, що жінка своїми діями чи бездіяльністю сприяла втраті, незаконному використанню ПІН-коду або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції щодо перерахування коштів з її карткового рахунку, оскільки переказ коштів було здійснено без використання платіжної карти, а доводи представника АТ КБ «ПриватБанк», викладені у відклику на позовну заяву, ґрунтуються виключно на припущеннях. При цьому, банком не заперечувався факт того, що операції були ініційовані не позивачем, а іншими невстановленими особами шляхом застосування шахрайських методів, тобто кошти списано унаслідок шахрайських дій невстановлених осіб”, – наголосив суд.

Раніше Інформатор повідомляв, що криворіжець непомітно списував з картки матері гроші і вкрав майже 300 тисяч гривень. Також ми писали, що у Кривому Розі шахрай перевипускав сім-картки громадян і таким чином привласнив 800 тис. гривень.

Читайте нас у FacebookTelegram та Viber 

Стали свідком надзвичайних ситуацій у Кривому Розі, пишіть нам у Facebook

Нагору