Кривий Ріг До сайту

Хакерська атака на “Київстар”: у компанії повідомили, яку компенсацію отримають абоненти

Компанія “Київстар” відновила усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку 12 грудня. Абонентам знову доступні всі функції зв’язку. Компанія призначила компенсацію всім своїм абонентам, які постраждали через збій системи.

Реклама

Повідомляє Інформатор із посиланням на офіційну сторінку “Київстар” у facebook.

Компанія “Київстар” скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів.

Реклама
Планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01, бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1.01 по 31.01, користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1.01 по 31.01.

“Ми вдячні вам за терпіння, підтримку і кожне тепле слово в коментарях. І, особливо, за те, що ви поруч”, – пишуть керівники компанії.

Раніше Інформатор повідомляв, що “Київстар” відновив домашній інтернет після масованої хакерської атаки. Також ми писали, що шахраї наживаються під час збою у роботі “Київстар” обіцяючи абонентам компенсацію.

Читайте нас у FacebookTelegram та Viber 

Реклама

Стали свідком надзвичайних ситуацій у Кривому Розі, пишіть нам у Facebook

Олена Шевченко
Реклама