Компанія “Київстар” відновила усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку 12 грудня. Абонентам знову доступні всі функції зв’язку. Компанія призначила компенсацію всім своїм абонентам, які постраждали через збій системи.
Повідомляє Інформатор із посиланням на офіційну сторінку “Київстар” у facebook.
Компанія “Київстар” скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів.
“Ми вдячні вам за терпіння, підтримку і кожне тепле слово в коментарях. І, особливо, за те, що ви поруч”, – пишуть керівники компанії.
Раніше Інформатор повідомляв, що “Київстар” відновив домашній інтернет після масованої хакерської атаки. Також ми писали, що шахраї наживаються під час збою у роботі “Київстар” обіцяючи абонентам компенсацію.
Читайте нас у Facebook, Telegram та Viber
Стали свідком надзвичайних ситуацій у Кривому Розі, пишіть нам у Facebook