12 грудня хакери зламали систему компанії “Київстар”. Через це українські абоненти на декілька днів залишилися без зв’язку та інтернету. Через тиждень після відновлення зв’язку у деяких регіонах України знову виникли проблеми зі зв’язком.
Про перебої зі зв’язком у південних регіонах та на заході України повідомили на офіційній сторінці “Київстар” у facebook, – передає Інформатор.
Мобільна мережа ще знаходиться на етапі стабілізації після масштабної хакерської атаки, тому все ще виникають короткочасні складнощі в роботі послуг.
Так, зранку 20 грудня у ряді міст на заході і півдні України виникли складнощі із голосовим зв’язком і роботою мобільного застосунку «Мій Київстар».
“Шановні абоненти, ми знаємо, що зараз виникають складнощі з голосовим звʼязком і роботою мобільного застосунку у ряді міст на заході і півдні України. Спеціалісти компанії працюють над відновленням сервісів. Робимо все можливе, щоб усунути технічні проблеми якомога швидше… У найближчий час компанія повідомить абонентів щодо компенсацій. Дякуємо за розуміння та підтримку. Перепрошуємо за незручності”, – повідомили у компанії.
Раніше Інформатор повідомляв про те, що шахраї наживаються під час збою у роботі “Київстар” обіцяючи абонентам компенсацію. Також повідомлялося про те, що “Київстар” надасть компенсацію абонентам, які постраждали через збій системи.
Читайте нас у Facebook, Telegram та Viber
Стали свідком надзвичайних ситуацій у Кривому Розі, пишіть нам у Facebook