12 грудня через хакерську атаку “ліг” мобільний оператор “Київстар”. Без зв’язку, інтернету та інших послуг залишилося 26 мільйонів українців. Не працювали банківські термінали та деякі служби, які користуються SIM-картками та модемами компанії.
Як повідомляє Інформатор з посиланням на пресслужбу компанії, 13 грудня, о 18:00, “Київстар” розпочав включення голосового зв`язку по всій Україні. Це дає можливість абонентам зателефонувати рідним.
Відновлення послуг відбуватиметься поступово. Тому до кінця 13 грудня ще можливі короткочасні складнощі. У такому випадку рекомендується:
– перезавантажити телефони;
– відключити послугу VoLTE в налаштуваннях телефону.
Спеціалісти компанії працюють над відновленням передачі даних та SMS. Планується, що вони також будуть доступні протягом доби.
Після повного відновлення мережі, “Київстар” обіцяє підготувати компенсації усім абонентам та корпоративним клієнтам, які не могли скористатись сервісами компанії.
Раніше Інформатор повідомляв про те, що шахраї наживаються під час збою у роботі “Київстар” обіцяючи абонентам компенсацію. Також повідомлялося про те, що “Київстар” надасть компенсацію абонентам, які постраждали через збій системи.
Читайте нас у Facebook, Telegram та Viber
Стали свідком надзвичайних ситуацій у Кривому Розі, пишіть нам у Facebook
Альона Свірідова