Інформатор Кривий Ріг

ЖИТТЯ

Команда ConcordBank робить все, щоб максимально зменшити незручності для клієнтів та партнерів – Олена Сосєдка

Йде робота над створенням прозорих інструкцій та кол-центру для клієнтів ConcordBank. Наразі банку вистачає коштів для забезпечення власних зобов’язань перед клієнтами, партнерами та акціонерами.

Про це повідомляє Інформатор Кривий Ріг з посиланням на Інформатор Україна.

Команда Конкорд Банку робить все для того, щоб зменшити для всіх незручності через ліквідацію фінустанови. Про це співвласниця банку Олена Сосєдка написала на власній сторінці у Фейсбук.

За її словами, наразі банку вистачає коштів для забезпечення власних зобов’язань перед клієнтами, партнерами та акціонерами. Аби так було й надалі, запроваджується жорсткий публічний моніторинг – контролювати будуть усі пов’язані із ліквідацією банку процеси. Це буде вперше в Україні, коли це робить саме команда банку, наголосила Олена Сосєдка.

“Ми відповідаємо за наших друзів та цінуємо довіру до нас, тому розуміємо: у цій ситуації ми маємо зробити все можливе для того, аби забезпечити ваші інтереси – інтереси тих, хто протягом 17 років довіряв нам. Наразі фінансова установа має кошти, аби не лише забезпечити власні зобов’язання перед усіма фізичними та юридичними особами, а й для того, щоб повернути акціонерам статутний капітал банку. Тобто – наразі коштів вистачає на всіх”, – зазначила Олена Сосєдка. 

За кілька днів для вкладників будуть розроблені детальні інструкції, які будуть містити їх права та покрокові дії для вирішення всіх нагальних питань. Паралельно стартує новий кол-центр та часовий сайт.

«Це робиться для того, щоб процес повернення коштів став для всіх максимально простим та зрозумілим. Зі свого боку ми постійно на зв’язку з вами, поруч – як і всі 17 років нашої роботи», – підкреслила співвласниця Конкорду.

Як раніше повідомляв Інформатор, Concord Fintech Solutions профінансувала виробництво інноваційних систем радіокерованого підриву української розробки вартістю 1,75 млн грн.

Нагору