Національний мобільний оператор «Київстар» із 27 липня припиняє дію однієї з найпопулярніших своїх послуг — «Комфортний перехід». Компанія переконує, що йдеться про забезпечення інтересів користувачів. «Київстар» повідомляє, що аналіз показав, що клієнти «перестали активно користуватися цією послугою».
Як повідомляє Інформатор Кривий Ріг з посиланням на Інформатор Україна, та пресслужбу компанії, йдеться про забезпечення інтересів користувачів. «Київстар» повідомляє, що аналіз показав, що клієнти «перестали активно користуватися цією послугою». Тому, мовляв, ті послуги, якими українці не користуються мають бути припинені.
Послуга «Комфортний перехід» давала можливість безплатно повідомити користувачів мобільного зв’язку про зміну свого попереднього номера мобільного телефону на номер у мережі «Київстар». На старому номері можна було встановити переадресацію на спецномер «Київстару», після чого тому, хто телефонуватиме на старий номер абонента система програватиме звукове повідомлення про зміну його номера. Водночас абоненту-замовнику послуги «Комфортний перехід» надходило SMS з інформацією про те, коли й із якого номера телефонували на його старий номер. Зараз така послуга стане відсутньою.
«Київстар» натомість збирається докладати більше зусиль для забезпечення якісної роботи мобільних послуг та домашнього інтернету, а також інших корисних сервісів, що відповідають потребам та очікуванням клієнтів.
Раніше Інформатор писав про те, як переключитися на іншого оператора, якщо зник мобільний зв’язок, та про те, що робити, якщо зникла мобільна мережа.
Підписуйтесь на Telegram канал Інформатор Кривий Ріг і дізнавайтеся першими про головні новини міста.