1 листопада приблизно з 9 ранку, у клієнтів “Київстар” виникли обмеження під час поповнення рахунку, зміни тарифу або в користуванні додатком “Мій Київстар”. Наразі тривають відновлювальні роботи. Проте основні послуги, зокрема дзвінки та мобільний інтернет працюють у звичному режимі.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на офіційні канали “Київстар”.
“Зараз наші IT-спеціалісти працюють над якнайшвидшим усунення обмежень, щоб відновити роботу цих додаткових сервісів вже в найближчим часом. Ми щиро перепрошуємо за тимчасові складнощі та просимо спробуйте поповнити рахунок через годину”, – перепросили у компанії.
Раніше ми писали, чому стався масштабний збій в Instagram.
Підписуйтесь на Telegram канал Інформатор Кривий Ріг , а також у Viber і дізнавайтеся першими про головні новини міста.
Олена Шевченко