Інформатор Кривий Ріг

ПРЕС-РЕЛІЗИ

Концентрат антифризу – захист двигуна від перегріву

Належне функціонування системи охолодження двигуна забезпечується циркуляцією рідини, що охолоджує. Концентрат тосолу забезпечує потрібну температуру вузла приводу, захищає від корозії, а також запобігає відкладенню накипу та забруднення системи.

Більшість рідин, що охолоджують, доступних на заправках або в автомобільних магазинах, містять всі компоненти, вже змішані один з одним у потрібних пропорціях. Для споживача вигідніше купувати концентрат антифризу та самостійно змішувати охолоджувальну рідину для радіатора. Вибрати та купити якісний концентрат антифризу можна на сторінці https://ukrparts.com.ua/catalog/ohlajdayuschie-jidkosti-274/1482/.

Концентрована радіаторна рідина – засіб, що містить гліколь і необхідні присадки для ефективного охолодження двигуна, але вимагає попереднього змішування з водою.

Охолоджувальна рідина захищає двигун та елементи системи охолодження від:

  • замерзання;
  • кавітації;
  • закипання.
  • корозії.

Як розбавити концентрат антифризу

Чи можна використовувати при змішуванні звичайну водопровідну воду? Це залежить від рекомендацій виробника продукції. Більшість рекомендують розбавляти концентрований антифриз дистильованою водою. Зазвичай потрібно дотримуватися пропорції 50:50, тобто з’єднувати однакову кількість дистиляту води та концентрату тосолу. Змішування можна проводити як додаванням в систему радіатора спочатку однієї, а потім іншої рідини, так і їх попереднього змішування в окремій ємності (відрі або мисці). Купити якісний концентрат антифризу з доставкою країною можна в інтернет-магазині Ukrparts (https://ukrparts.com.ua/).

При розведенні концентрату антифризу слід пам’ятати:

  • якщо в готовій охолодній рідині занадто мало концентрату (нижче 30%), зросте ризик замерзання системи охолодження взимку, і почнеться корозія;
  • якщо концентрату антифризу буде занадто багато (понад 70%), існує ймовірність перегріву двигуна, що призведе до його поломки.

Використання нерозведеного концентрату для охолодження двигуна не принесе користі, а може бути шкідливим, оскільки суміш може замерзнути за температур, характерних для зимової України (близько –16 °С). Тому додавати в концентрат антифризу потрібно дистильовану воду. Використовуючи звичайну воду з-під крана, водій прискорює процес перегріву двигуна, а після заливання в радіатор чистого концентрату антифризу можуть виникнути проблеми з виходом на правильну робочу температуру силового агрегату.

Колір концентрованого антифризу

Найбільш поширені рідини зеленого чи синього кольору, вони виготовлені за технологією IAT – Inorganic Additive Technlogy, тобто містять неорганічні добавки. Ця технологія створює захисний бар’єр для всіх компонентів системи охолодження, запобігаючи корозії та утворення накипу. Однак у них швидко накопичуються силікати, що знижує якість рідини, що охолоджує. Тому її слід замінювати не рідше одного разу на два роки.

Насичений антифриз червоного, рожевого, синього, оранжевого або фіолетового кольору виготовлений за OAT (технологія органічних кислот) і не містить силікатів.Це більш сучасна технологія, ніж IAT, яка створює антикорозійний шар майже в 20 разів тонше, що полегшує передачу тепла від двигуна до охолоджувача та рідини до стінок радіатора.

Рекламний матеріал

Нагору