Кривий Ріг До сайту

“ПриватБанк” навчився впізнавати клієнтів по голосу: як це працює

“ПриватБанк” запустив технологію голосової біометрії для швидкого та безпечного обслуговування своїх клієнтів. Це дозволить спростити обслуговування за телефоном без традиційних додаткових питань безпеки. Вас впізнають за голосом.

Реклама

Про це повідомляє Інформатор Кривий Ріг з посиланням на Інформатор Україна та пресслужбу банку.

Голосова біометрія за допомогою біометричних голосових зліпків клієнтів дозволяє ідентифікувати особу за сукупністю унікальних характеристик голосу. Також це забезпечить додатковий захист рахунків та особистих даних.

Реклама

Як працює голосова біометрія

Ви телефонуєте до клієнтської підтримки та починаєте розмову з віртуальним асистентом або агентом. Система розпізнає, що це саме ви, за кілька секунд, поки ви говорите причину дзвінка. Це спрощує та значно прискорює обслуговування, адже оператор не ставить додаткових запитань. Чому це зручно:

Чи безпечно користуватися голосовою біометрією

Реклама

Ніхто, крім вас, не може здійснити ризикову операцію, звернувшись на 3700. Банк перетворює ваш відбиток голосу на цифровий код, який зберігає та порівнює з вашим голосом під час дзвінка на клієнтську підтримку. Безпека розрахунків забезпечується порівнянням записаного голосового відбитка з голосом клієнта на момент дзвінка.

Чи розпізнають голос, якщо ви захворіли

Особливості технології дозволяють підтвердити особу клієнта за голосом у разі незначних фізіологічних відхилень (хрипоти, закладеності носа тощо), а також за наявності сторонніх шумів. Якщо система все ж не підтвердила особу за голосом, оператор контакт-центру надасть інформацію після перевірки клієнта за стандартними запитаннями.

Реклама

Де записати голову біометрію

Скільки людей користуються послугою 

Реклама

Більше мільйона клієнтів вже зробили “голосові зліпки” в ПриватБанку для безпечного та швидкого обслуговування за телефоном клієнтської підтримки 3700. Завдяки сервісу голосової біометрії, розпізнавання голосу клієнта робить більш безпечним та спрощує обслуговування: не потрібно пам’ятати дані документів, номери карток, відповідати на запитання безпеки та доводити працівнику банку, що це саме ви, але при цьому ваші дані надійно захищені.

Раніше Інформатор писав про те, що у ПриватБанку завершуються кредитні канікули