Укрзалізниця поступово переходить на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів. Рівень обслуговування звичайних пасажирів повинен стати таким, як для європейських дипломатів.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на пресслужбу Укрзалізниці.
Зараз “пілотний” проєкт випробовується на двох маршрутах:
№75/76 Кривий Ріг — Київ
«Потяг до перемоги» (до 13.09.2022 на маршруті №31/32 Запоріжжя — Львів).
У цих потягах тестується наступне:
– мийні засоби нового покоління для внутрішнього миття вагонів — ці вагони мають виглядати зразково;
– замість кускового мила для рук тестується якісна піна в зручних автоматичних дозаторах;
– встановили більш зручні тримачі для туалетного паперу та замінили сам папір;
– забезпечили вбиральні одноразовими накладками на унітази;
– додали дозатори паперових рушників.
Але і це ще не все: у рамках проєкту пасажирам запропонують скористатися гігієнічними наборами з одноразовими капцями, вологими та сухими серветками, зубною щіткою та пастою, гребінцем для волосся. Все це пасажири плацкартних та купейних вагонів зможуть придбати у провідника, а для пасажирів вагонів люкс (СВ) цей набір буде включено до вартості квитка.
Щоби почути зворотний зв’язок з приводу оновлень, у цих вагонах обов’язково розмістять QR-коди для відгуків мандрівників.
Раніше Інформатор писав про те, що “Потяг Перемоги” курсуватиме через Дніпро.
Дізнавайтеся головні новини Кривого Рогу і України на Telegram каналі Інформатор Кривий Ріг.
Альона Свірідова