Кривий Ріг До сайту

Росіяни використали відомий японський бренд ресторанів, щоб переконати, що тема війни в Україні вже набридла

Доки в Україні щоденно від обстрілів окупантів гинуть десятки мирних мешканців, російські ЗМІ намагаються переконати весь світ, та й самих українців, що тема війни вже набридла і нікого не цікавить.

Реклама

Як повідомляє Інформатор з посиланням на Центр протидії дезінформації, 10 серпня у декількох російських ЗМІ з’явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: «Давайте змінимо тему — давайте поговоримо про смачні суші».

Компанія повідомила, що це зображення не має до них відношення.

Центр протидії дезінформації спільно із Посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії Sushinomidori для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.
Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті:
https://www.sushinomidori.co.jp ,
де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їх компанії.

Реклама

Раніше Інформтор писав про те, що росія дезінформує суспільство стверджуючи, що на території церкви у Павлограді ЗСУ розташовує свої вогневі позиції, а також боєприпаси.

Альона Свірідова

Реклама