Інформатор Кривий Ріг

ЖИТТЯ

Росіяни використали відомий японський бренд ресторанів, щоб переконати, що тема війни в Україні вже набридла

Доки в Україні щоденно від обстрілів окупантів гинуть десятки мирних мешканців, російські ЗМІ намагаються переконати весь світ, та й самих українців, що тема війни вже набридла і нікого не цікавить.

Як повідомляє Інформатор з посиланням на Центр протидії дезінформації, 10 серпня у декількох російських ЗМІ з’явилися зображення нібито білборду ресторану, де японський повар-сушист затуляє рот українці із закликом: «Давайте змінимо тему — давайте поговоримо про смачні суші».

Компанія повідомила, що це зображення не має до них відношення.

Компанія повідомила, що це зображення не має до них відношення.

Центр протидії дезінформації спільно із Посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії Sushinomidori для отримання пояснень щодо провокаційного білборду.
Спростування фейку з’явилось на офіційному сайті:
https://www.sushinomidori.co.jp ,
де компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їх компанії.

Раніше Інформтор писав про те, що росія дезінформує суспільство стверджуючи, що на території церкви у Павлограді ЗСУ розташовує свої вогневі позиції, а також боєприпаси.

Альона Свірідова

Нагору